FAQ

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen over ADL Personenvervoer en bijbehorende antwoorden.

Veel gestelde vragen

Kan ik ook een taxi boeken van adres naar adres?

Binnen onze werkgebied kunt u ook een taxi boeken van adres naar adres.

Wat is het werkgebied van ADL Personenvervoer?

U kunt bij ADL Personenvervoer een taxi boeken in de volgende plaatsen:

  • Schiphol
  • Haarlem
  • Bloemendaal
  • Overveen
  • Santpoort-Noord en Zuid
  • Heemstede
  • Driehuis NH

Kunnen we langs een extra adres om iemand op te halen?

Dit is mogelijk in dezelfde plaats tegen een meerprijs van €5 en anders in overleg.

Waarom betaal ik vanaf 5 personen meer?

Maximaal aantal personen in een standaard taxi is 4, vanaf 5 personen worden er taxi-busjes ingezet die duurder zijn.

Hoeveel bagage kan ik meenemen in een taxi?

U dient er vanuit te gaan dat u wordt vervoerd in een sedan uitvoering. Dus uw bagage moet hierin passen. Ga uit van maximaal 1 koffer per persoon. Indien u extra bagage heeft kunt u er ook voor kiezen een grotere voertuig te nemen.

Mag ik mijn huisdier (bijvoorbeeld een hond of kat) meenemen in de taxi?

Levende dieren mogen in gemakkelijk draagbare mand, tas of een dergelijk voorwerp welke kan worden neergezet of op schoot gehouden, worden meegevoerd. Honden mogen evenwel ook op andere wijze worden meegevoerd, mits kort aangelijnd. Dieren mogen niet worden meegenomen, indien deze op enigerlei wijze voor Reiziger of voor het personeel lastig of hinderlijk kunnen zijn of lijden aan een ernstige ziekte.

Waar kan ik mijn taxi vinden als ik aankom op Schiphol?

Neem dan even contact op met de centrale: 023-5400700

Hoe kan ik mijn rit annuleren?

Door contact op te nemen met de helpdesk: 023-5400700.

Contact

ADL Personenvervoer helpdesk is geopend van 07.00 t/m 24:00 uur, maandag t/m zondag. U kunt onze helpdesk ook per e-mail berichten op info@adlpersonenvervoer.nl (wij antwoorden u dan zo spoedig mogelijk)

Opmerkingen over uw taxirit

Wij hopen dat u een prettige reis heeft met een van onze taxi’s. Mocht u toch opmerkingen hebben over de kwaliteit van uw taxirit, dan verzoeken wij u binnen 5 werkdagen na de taxirit een e-mail te sturen naar info@adlpersonenvervoer.nl. U ontvangt dan binnen 10 werkdagen een passend antwoord van ons.